Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи icon

Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи

Реклама:



Скачати 66.44 Kb.
НазваСценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи
Дата конвертації06.05.2013
Розмір66.44 Kb.
ТипСценарій
джерело

«Квітка-семицвітка»

Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи


Мета: в цікавій формі показати важливість тієї основної справи, якою займаються дошкільнята в Центрі розвитку дитини; розвивати логічне мислення, увагу, фантазію, комунікативні навички; вправляти у називанні та розрізненні знайомих геометричних фігур (коло, трикутник, квадрат), основних кольорів; розвивати мовленнєву, емоційну активність, просторову уяву, власну думку; виховувати любов до казок, бажання допомагати казковим персонажам; розвивати інтерес дітей до пізнання музики як виду мистецтва, формувати естетичне ставлення до всього навколишнього; розвивати співочі навички, домагатися виразності співу, вміння одночасно співати і виконувати нескладні музичні рухи; виявляти особистісну позицію в процесі перевтілення в сценічні образи, запам’ятовувати сюжетну послідовність, своєчасно включатися у дію драматизації; виконувати танцювальні рухи з характером і темпом мелодії;
рухатись розкуто, виражати емоційний стан, почуття, діставати задоволення від самовираження в діях під музику; створити умови, що спонукають дітей до спільної діяльності, виховувати дружні стосунки.


^ Дійові особи:

Дорослі: вихователь-чарівниця

Діти: сорока, зайчик, лисичка, мишка, ведмідь, жабка, вовк, дівчинка Софійка.


Оформлення зали: зала прикрашена гелевими різнокольоровими кульками у вигляді сонечка, веселки, метеликів, квітів.


^ Музичне оформлення: музика із мультфільму «Квітка-семицвітка», пісня «Барбарики», пісня «Папа подарил мне куклу», пісня «Весна», інші музичні заставки за вибором музичного керівника.


Обладнання: магнітофон, ноутбук, декорація рукавички.


Реквізит: наголівники, ляльки, квітка-семицвітка, літак-килим, конверти із завданнями.


(заняття розпочинається веселим танком про дружбу)


Ведуча:

Добрий день, малята! Які ви всі веселі та дружні. Давайте з вами привітаємося. А тепер давайте привітаємося з нашими гостями.

(звучить музика із мультфільму «Квітка-семицвітка». До зали заходить дівчинка, не дивлячись на інших дітей плаче)


Дівчинка:

Що я наробила? Як же мені тепер бути?


Ведуча:

Не плач, розкажи, що сталося?


Дівчинка:

По садочку я гуляла,

Диво-квітку відшукала.

В ній пелюстки чарівні, там бажання всі мої.

Я бажання змарнувала,

Шлях додому зруйнувала.

Де пелюстки віднайти,

Як додому шлях знайти?


Ведуча:

Не сумуй, ми допоможемо тобі віднайти шлях додому, правда, друзі! А ось і пелюстки за допомогою яких ми це зробимо.

(в руках вихователя пелюстки різного кольору)


Ведуча:

Але запам’ятай, шлях додому буде непростий, кожна пелюстка – це певне завдання, яке потрібно виконати. Хочу вам сказати, що сьогодні я чарівниця, і зроблю нашу подорож незвичайною. Гадаю, малята, що ви із задоволенням будете виконувати завдання, які траплятимуться на вашому шляху. А в подорож ми вирушаємо на справжньому казковому транспорті – килимі-літаку.

Подивіться який він гарний, а які на ньому візерунки!


(Дидактична гра «Килим-літак»)


Ведуча:

Погляньте на цей килим, які геометричні фігури ви тут бачите? Назвіть їх. Скільки на ньому квадратів, кругів, трикутників, прямокутників, овалів?

Друзі, щоб полетіти на цьому килимі потрібні квитки.

(вихователь роздає їх дітям)

Бачите, на них зображені ягідки, а на килимі – цифри. Полічивши ягідки на вашому квитку, знайдіть на килимі цифру, яка позначає їхню кількість. Там і буде ваше місце.

(діти знаходять місця за своїми квитками, стають біля них)



Ведуча:

Щоб ми могли злетіти, потрібно полічити від одного до десяти.

Старт, полетіли!

(звучить музика, діти вдають, ніби летять на літаку)


Ведуча:

На яку чудову галявину ми приземлилися! Дивіться, ось стежинка незвичайна, а ось галявина з квітами, на яких конверти з цифрами.

Діти, ми потрапили до країни «Математики!»

Подивимося, що ж там у конвертах!

(вихователь заглядає в перший конверт)

Друзі, це ж конверти із завданнями! Якщо ми їх виконаємо – це буде перша спроба допомогти Софійці повернутися додому.


Ведуча:

Перший конверт залишила для нас лисичка, і їй цікаво:

  1. скільки сонечок на небі?

  2. скільки падає сніжинок?

  3. скільки пальчиків на одній руці?

  4. коли ми спимо?




Ведуча:

Другий конверт залишив їжачок і хоче знати:

Хто утік від баби й діда,

Хто зустрівсь із зайчиком і співав йому пісні?

  1. Який колобок?

  2. На яку фігуру він схожий?

  3. Що він робить по стежині?

  4. А ще на кого схожий колобок?




Ведуча:

Третій конверт від кози-дерези, яка не знає:

  1. Які ростуть дерева?

  2. А кущі?

  3. Які кольори має веселка?

  4. Скільки днів має тиждень (назвіть їх)?




Ведуча:

Молодці, малята! Ви впоралися з усіма завданнями, і я можу повернути першу пелюстку до квітки Софійки.

А нам час продовжити нашу подорож. І підемо ми далі весняним лісом.

(під музику діти йдуть по музичній залі)


Ведуча:

Друзі, може ви пісеньку про весну знаєте?

(діти стають півколом і виконують пісеньку «Весна»)


Ведуча:

Гарно співали, за таку чудову пісню повертаю вам ще одну пелюстку до квітки Софійки.






(звучить загадкова музика, на середині зали з’являється дерев’яний макет рукавички)


Ведуча:

Ой, а куди це ми потрапили? Це ніби якась казка.






(діти виконують інсценівку казки «Рукавичка»)


Ведуча:

Дуже мені сподобалась ваша акторська гра. Повертаю ще одну пелюстку до квітки Софійки.

А нам час вирушати далі.

(діти під музику, підскоками один за одним біжать по залу, зупиняються біля своїх стільців).


Ведуча:

В яку країну ми потрапили, як вона називається?

(до зали забігає дівчинка-сорока)


Сорока:

Скре-ке-ке, скре-ке-ке! Я все знаю, вже лечу, швидко вам все підскажу.

Ви потрапили в країну «Поезію»


Ведуча:

А що це за країна?


Сорока:

Це країна, де живуть різні вірші: про зиму, весну, літо, осінь, маму і ще багато інших. А ви знаєте якісь вірші, може розповісте?

(діти декламують вірші українською та англійською мовою)


Ведуча:

Молодці, друзі, гарні вірші знаєте, правда Сороко?


Сорока:

Правда, гарні вірші!


Ведуча:

Повертаю ще одну пелюстку до квітки Софійки.

А нам знову пора вирушати в дорогу. Сороко, може і ти підеш з нами?


Сорока:

Скре-ке-ке, скре-ке-ке! Звісно піду.

(під музичний супровід діти крокують залою).


Ведуча:

Ой, малята, а хто це сидить на стільчику? (лялька)

І де вона тут взялася? (припущення дітей)

А що з лялькою можна робити?

(звучать припущення дітей: гратися, піклуватися про неї, танцювати)


Сорока:

То ви ще й танцювати вмієте? Ану ж покажіть!

( виконується танок з ляльками)


Ведуча:

Молодці, гарно танцювали! За це повертаю ще одну пелюстку до квітки Софійки.

Щось ми все подорожуємо, ви не стомилися, діти? Може відпочинемо, в гру пограємося?

(проводиться рухлива гра за вибором вихователя)


Ведуча:

Відпочинок ми зробили, час мандрувати далі.

(під музику діти йдуть по залу)

І знову ми потрапили до якоїсь країни. Як вона називається? Діти, а може ми самі дамо їй назву? Як би ви її назвали?


(діти разом відповідають «Країна Барбариків!»)


Ведуча:

І буде у цій країні всім весело та радісно!

( діти виконують танок «Барбарики»)


Ведуча:

Які ж ви молодці, які ви дружні та веселі. За виконання такого чудового танка повертаю ще одну пелюстку до квітки Софійки.

А наша подорож добігла до кінця.


Дівчинка:

Стривайте, але ж на квітці не вистачає ще однієї пелюстки! А без неї я не зможу повернутися додому.


Ведуча:

А останню пелюстку, ми з дітками, даруємо тобі від чистого серця!


Дівчинка:

Дякую вам, друзі, без ваших знань та допомоги я б ніколи не повернулася додому! До побачення!


Ведуча:

Зачекай Софійка, не поспішай, ти і твої друзі сьогодні гарно попрацювали, виконали багато завдань. І за ваші старання я хочу зробити кожному подарунок.

(вихователь дарує дітям книжки-подарунки)

А наше заняття-свято завершується. До нових зустрічей, до побачення.







Додати документ в свій блог або на сайт


Реклама:

Схожі:

Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи iconСценарій свята осені для дітей середньої групи «Сонечко»
Діти, а ви любите сюрпризи? У мене для вас є один! Пропоную вам прогулятися до осіннього лісу, а там на нас чекає багато цікавого!...

Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи iconСценарій свята осені для дітей старшої групи «Малятко»
В аудиозапису звучить вірш про осінь. Під мелодійну, спокійну музику, кружляючи у танку, до зали входять діти- листочки

Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи iconСценарій Новорічного ранку для старшої групи
Під веселу музику діти в карнавальних костюмах забігають в музичний зал, стають обличчям до гостей

Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи iconРегламент оцінки знань студентів під час практичного заняття та пмк № Робота, яку студент виконує під час заняття Бал за
Студент допускається до підсумкового модульного контролю за умови виконанні вимог навчальної програми та в разі, якщо за поточну...

Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи iconЦикл № групи
Проведення підсумкового модульного контролю проводяться на кафедрі хірургії №4, на базі окл м. Києва (аудиторія кафедри)

Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи iconЦикл № групи
Проведення підсумкового модульного контролю проводяться на кафедрі хірургії №4, на базі окл м. Києва (аудиторія кафедри)

Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи iconДата № групи
Проведення підсумкового модульного контролю проводяться на кафедрі хірургії №4, на базі окл м. Києва (аудиторія кафедри)

Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи iconСценарій профорієнтаційного заняття «Мандри в майбутнє»
Доброго дня! Зараз ми з вами пограємось в різні ігри. Ми з вами дізнаємось які є цікаві професії і пограємо в гру яка називається...

Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи iconНаказ №4557 Про підсумки роботи робочої групи із з’ясування обставин трагічного випадку під час проведення змагань відкритого чемпіонату дюсш №2 м. Кременчука з тхеквондо втф
Про підсумки роботи робочої групи із з’ясування обставин трагічного випадку під час проведення змагань відкритого чемпіонату дюсш...

Сценарій підсумкового відкритого заняття для дітей середньої групи iconЗаняття з розвитку мовлення для дітей старшого дошкільного віку
«правило», «право», «обов’язок», дати поняття, що люди – це дорослі і діти, уточнити уявлення про те, що вони різні, не схожі між...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©s2.nauch.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи